About

Sabine König, Translation - Übersetzung Würzburg
 
go to the Website for FWC WÜRZBURG

Translation - Übersetzung 
My name is Sabine. I am devoted believer in Jesus. I am in our church for a couple of years now and love to serve with my talents. I am a very empathic person, like to talk to people, help people. I am translating the sermons, but helping in several areas of church like caring, hospitality. I am also in the leaderteam.
Mein Name ist Sabine. Ich bin eine hingegebene Jesus-Gläubige. Ich seit nun seit einigen Jahren in unserer Gemeinde und liebe es mit meinen Gaben zu dienen. Ich eine sehr empathische Person, liebe es mit Menschen zu sprechen, Menschen zu helfen. Ich übersetze die Predigten, aber helfe auch in einigen anderen Gebieten in der Gemeinde. Außerdem bin ich im Leitungsteam.